بچه های صنایع غذایی 89
بچه های صنایع غذایی 89

خوش آمدید


اگه دوست دارید بی زحمت نمره الف شید این مطلبو از دست ندهید

روشی پلید:
یک درس ساده ای بود که من بنا به دلایلی نتوانسته بودم اصلا این درس را بخوانم و با ذهن کاملا خالی سر جلسه امتحان رفتم. نیم ساعتی نشستم و دیدم هیچکدام از این سوالات حتی برایم آشنا هم نیست. یک جمله در پایان برگه نوشتم و برگه را تحویل دادم:
«در اعتراض به تقلب گسترده ای که سر جلسه ی امتحان از سوی دیگر دانشجویان شاهد بودم از دادن این امتحان خودداری کرده و نمره ی صفر را به بیستِ با تقلب ترجیح میدهم.»
نمره ی الف کلاس را گرفتم! خدایا مرا ببخش
.
صم بکم عمى فهم لایعقلون:
درس معارف بود. میدانستم موضوع درس چیست و مباحثش در چه زمینه ای است -با عرض خسته نباشید به خودم- اما جزئیات مطالب و محتوای درس را نمیدانستم. سوالات توزیع شد و باز هم دیدم سوالات کمی برایم نا آشناست. از مغرب و مشرق و زمین و زمان نوشتم. مثلا چگونه مواد غذایی در بدن مادر تبدیل به شیر میشود تا برهان نظم و علیت که در دبیرستان خوانده بودم. اما نقطه ی طلایی برگه این جمله بود:
«جناب استاد برای من کاری نداشت که عین محتوای کتاب را برایتان کپی کنم اما شما با روش زیبای تدریس خود به ما یاد دادید که چگونه تنها به منابع اکتفا نکنیم. گفتید در دین عقل هم سهیم است و نباید «صم بکم عمى فهم لایعقلون» بود. پس من ترجیح دادم مفهوم را بفهمم ولی کپی نکنم بلکه از دانسته های خود بنویسم.»
بیست گرفتم! خدایا مرا ببخش
.
استاد ما دکترای ادبیات بود و استاد درس شیوه ی نگارش.البته فامیلش شهبازی بود.عاشق حافظ بود و آخر هر جلسه چند بیت از حافظ میخواند و چشمانش پر از اشک میشد.سوالات چی.....؟بگید؟نه که بلد نباشم اما در حد 15-16 بیشتر نمیگرفتم. قبل از امتحان سری به اینجا زده بودم و واژه ی «شهباز» را در دیوان حافظ سرچ کردم و آن بیت را کف دستم ثبت کردم. زیر برگه امتحان نوشتم:
«جناب استاد من که «حافظ» را نمیشناختم؛ این شما بودید که در این ترم عشق حافظ را در وجود من انداختید! و باعث شدید تا با این شاعر آسمانی آشنا شوم. امروز قبل از امتحان گفتم تفالی به حافظ بزنم و ببینم چه میشود، این بیت آمد»:
خاکیان بی بهره اند از جرعه ی کاس الکرام این تطاول بین که با عشاق مسکین کرده اند
شهپر زاغ و زغن زیبا صید و قید نیست این کرامت همره شهباز و شاهین کرده اند
بیست گرفتم! تنها بیستی که استاد در چند سال اخیر به یک دانشجو داده بود. خدایا مرا ببخش
.
استاد دوست داشتنی:
با حساب خودم 13- 14 میشدم. اما این نمره برای من که عنوان شاگرد سومی!!!
کلاس را یدک میکشیدم خیلی فجیع بود. استاد فوق العاده جدی و بداخلاق بود و چندان نمیشد طرفش رفت. یک جمله پایان برگه نوشتم:
«جناب استاد حضور در کلاس شما در این ترم برایم بسیار مغتنم و مفید بود. اگر ترم بعد با ما درس برمیدارید که هیچ، اگرنه بدون تعارف دوست دارم این درس را پاس نکنم تا ترم بعد  هم استادم شما باشید.

17.خدایا مرا ببخش...


نظرات شما عزیزان:

نرگس
ساعت1:48---30 دی 1390
سلام ، خاطره های جالبی بود فقط بیزحمت بگین کدوم دانشگاه درس میخونید ، از این استاد باحالا توش هست ما هم بریم همون دانشگاه .

زهرا
ساعت14:17---9 دی 1390
اگه شما تونستین یه بار اینجوری نمره بگیرید اسممو عوض میکنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 24 آذر 1390برچسب:,

  توسط بر و بچ کلاس  |
 

 




!!! صنایع خوردنی


 

صنایع غذایی
عاشقانه / عارفانه
پند و اندرز
طنز
علمی

 

 یادگاری...مطلب ارسالی ازnofuzy az 88
 اطلاعیه مهم!!!!!!
 ساده نگري (مطلب ارسالی از خاك نژاد)
 لامپ را كش نرويم (مطلب ارسالی ازخاك نژاد)
 دانشگاهمطلب ارسالی ازمريم
 لغت نامه دانشجویی (مطلب ارسالی از عاطفه)
 عشق مجنون به لیلی (مطلب ارسالی از ملیحه)
 ترین های سری 5
 ترین های سری 4
 ترینها سری 3
 اطلاعیه
 ترینها سری 3
 ترینها !!!
 علت درس نخواندن یک دانشجو نرمال
 فال دانشجویی(متولد هر ماهی هستید فالتونو بخونین)
 اگه دوست دارید بی زحمت نمره الف شید این مطلبو از دست ندهید
 دانشگاه (مطلب ارسالی از ملیحه)
 مثنوی دانشجو....
 اهل دانشگاهم ......
 شعر طنز به سبک ریاضی!!! (ملیحه)
 پاره ای از اصطلاحات رایج زبان انگلیسی (طنز)
 افشاي اسراري از درون بدن
 جملات عارفانه دکتر شریعتی در مورد عشق
 یر شدن پوست: دلایل، روشهای پیشگیری و درمان
 تا تو باشی با بچه نابغه بازی نکنی!!!
 ....
 .......
 مکالمات رد و بدل شده بین دو دانشجو :
 کی برام کاپشن می خری... (مطلب از عاطفه)
 جملات زيبا و پرمعني (به سلامتی تو)
 یک داستان تکراری و یک نکته مدیریتی!!!
 آیا میدانید؟؟
 انواع و اقسام گدا در جامعه (مطلب از مهسا)
 هوش سنج (ارسال از ملیحه)
 30 نصیحت زرتشت.
 واحد اجباری!!! (ملیحه)
 در سوگ از دست دادن جزوه ام!!! (زهرا)
 شعر حافظ (طنز)

 

اسفند 1390
دی 1390
آذر 1390
آبان 1390
مهر 1390
شهريور 1390
تير 1390
خرداد 1390
ارديبهشت 1390
فروردين 1390

 

بر و بچ کلاس

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بر و بچ صنایع غذایی 89 و آدرس sanaye89.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

كارت شارژ
سوتی نامه
سایت گشنه های دانشگامون
سایت دانشگامون
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

 

RSS 2.0

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


-->

<-PollName->

<-PollItems->

align=center>